.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام 30 ميلياردي شهرداري ساري

شهردار ساري گفت: پس از 26 ماه تلاش وام 30 ميليارد توماني به حساب شهرداري ساري واريز شد.

سيد‌علي حجازي يكشنبه شب در جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري بيان داشت: طي 3.5 سال اخير درخواست وام شهرداري ساري از سوي دولت مصوب شد و با پيگيري‌هاي شوراي سوم شهر ساري دريافت وام در زمان كمتري محقق شد.
وي افزود: در شرايط كنوني و بحران اقتصادي دريافت وام توان مالي شهرداري را افزايش مي‌دهد و سبب مي‌شود تا پروژه‌هاي در دست اجرا با سرعت بيشتري به بهره‌برداري برسد.
حجازي با اشاره به اينكه واحد كنترل و نظارت شهرداري در پيشگيري از تخلفات امور شهري فعال است، تصريح كرد: تلاش ما بر پيشگيري از بروز تخلفات است و واحد كنترل و نظارت با استفاده از اهرم‌هاي نظارتي كه در اختيار دارد با ساخت و سازهاي غيرقانوني برخورد مي‌كند.
شهردار ساري خاطرنشان كرد: مبارزه با جوندگان و حيوانات موذي در كانال‌هاي سطح شهر از برنامه‌هاي بهداشتي اين نهاد خدماتي است.
وي اضافه كرد: مصوبات شوراي شهر براي بهداشت سطح شهر از سوي شهرداري قابل اجرا است.
شهردار ساري درباره توسعه فضاي سبز در سطح شهر گفت: براي زيباسازي و دارا بودن هوايي پاك و ورود مسافر به مركز استان ايجاد فضاي سبز از اقدامات جدي شهرداري و سازمان متبوع است.
حجازي با بيان اينكه فعاليت آزمايشگاه فني در سازمان عمران سبب افزايش كيفيت آسفالت شهر ساري شده است، افزود: فعاليت سازمان عمران در رفع كنده‌كاري‌ها و ايجاد آسفالت در سطح شهر چشمگير است و با اخذ وام، مبلغ قابل توجهي از بدهي اين سازمان را مي‌پردازيم تا در خريد قير و سيمان دچار مشكل نشوند و خدمات مطلوبي را به شهروندان ارائه دهند.
وي از اعضاي شوراي شهر خواست تا در كميسيون ماده 100 كه به عنوان نماينده حضور مي‌يابند احكامي صادر شود تا در حوزه پيشگيرانه براي جلوگيري از تخلفات امكانات مناسبي را فراهم آورند و در اين بخش شهرداري را مورد حمايت قرار دهند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1389
آقاي شهر دار وام گرفتن خيلي سروصدا ندارد.واسه مردم كاركردن ارزش دارد.اگر وام دريافتي را براي خدمت به خلق هزينه شود خوب است وارزش دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.